توافق نامه مدیریت سایت و کاربران

تخلف کاربر از هر یک از تعهدات موضوع این قرارداد در صورت تشخیص مدیریت و تیم فنی منجر به مسدودی دسترسی کاربر شده و کاربر حق اعتراض ندارد و حق شکایت قضایی برای مدیریت سایت برقرار می باشد.

  1. هیچ یک از کاربران سایت حق دانلود فیلم ها یا نشر آنها و سایر محتویات این وبسایت را ندارند.
  2. اسکرین شات از اطلاعات سایت وکپی گرفتن از اطلاعات سایت درصورت بازنشر آن ممنوع است.
  3. ایجاد اکانت وحساب کاربری شخصی و برای یک نفر می باشد. کاربر حق ندارد حساب کاری خود را در اختیار دیگران بگذراد
  4. هرگونه رونوشت وکپی از مطالب جهت انتشار ممنوع است.
  5. تلاش وهرگونه سعی در ایجاد اختلاف در وبسایت مانند حملات سایبری به هرنوع از قبیل DDOS و … قابل پیگیری می باشد.
  6. منابع رسمی صرفا از طریق سایت uonagroup.ir وسایر منابعی که توسط سایت معرفی میشود معتبر می باشند. درغیر اینصورت اظهارات، فروش بسته‌های اموزشی و محتوایی در سایر سایت‌ها که به نام آقای حسین یزدی ارائه می‌شود مورد تایید نمی باشد وقابل پیگیری می باشد.
  7. از آنجایی که منظور از پشتیبانی: صرفا جهت تبیین و پاسخ به سوالات آموزشی مرتبط با مطالب ارائه شده در دوره در مدت زمان تعیین شده می‌باشد. محتوای ارائه شده، صرفا جنبه آموزشی دارد و هرگونه اعمال و پیاده سازی این آموزش‌ها در صورتی که منجر به زیان یا خسارت به کابر شود مسئولیتی برعهده تیم فنی، پشتیبانی و مدیران وبسایت نیست و مسولیت تحقیق و بررسی آموزش‌ها قبل از اجرای آنها به عهده کاربر می‌باشد.
  8. درصورتی که به هردلیل از قبیل مشکل در سرور یا حملات سایبری، سایت از کار بیافتد یا محتوای سایت از بین برود حق استفاده شما کماکان محفوظ میماند وتیم فنی سایت به سرعت سایت را بازیابی و محتوا را بارگزاری می‌کنند درضمن کاربر احتمال ایجاد اختلال موقت در سایت را می‌پذیرد.
  9. مدت زمان پشتیبانی از زمان اعلامی شروع شده وصرفا محدود به زمان اعلامی ست و هیچ عذری جهت تمدید ان به جهت عدم استفاده‌ی کاربر پذیرفته نیست. مگر به صلاحدید مدیریت سایت آقای حسین یزدی.
  10. اگر نیاز به آبدیت و تغییر اطلاعات کاربری باشد کاربر موظف به تکمیل اطلاعات خواسته شده می باشد.
  11. مسئولیت صحت اطلاعات ارائه شده توسط کاربر برعهده کاربر بوده ودرصورت وجود ارائه هرگونه اطلاعات کذب یا خلاف واقع مسئولیت قضایی برعهده‌ی وی می‌باشد.
  12. کاربر موظف است از حساب بانکی خود محتوی آموزشی را خریداری کند ودرصورتی که از اطلاعات بانکی دیگران برای انتقال مبلغ استفاده کند هرگونه مسولیت برعهده صاحب شماره موبایل اعلامی توسط کاربر می باشد.
  13. هرگونه توهین، تهدید، تهمت و سایر گفتارهای محرمانه علیه پشتییان مدیریت سایت و سایر اعضای تیم آموزشی ممنوع و قابل پیگیری است.
  14. اگر قوانین کشوری یا جهانی منجر به نسخ شدن یا بی استفاده ماندن محتویات اموزشی گردد هیچ مسئولیتی برعهده مدیریت وبسایت نیست.
  15. مدیریت هرزمان میتواند به صلاحدید تمام یا بخشی از قوانین را تغییر دهد ودرصورت اعمال به اطلاع کاربر می‌رسد و کاربر موظف به رعایت آن است. قبول قوانین اولیه به منزله قبول تمامی تغییرات بعدی درقوانین می‌باشد.
  16. برای دریافت نمونه‌های آموزشی می‌توانید به صفحه اینستگرام حسین یزدی به آدرس  @hosseinyazdii مراجعه کنید.
  17. دوره‌های آموزشی درج شده با هدف آموزش چهره‌پردازی وشناخت این صنعت وهنر می باشد ومسئولیت و هرگونه ریسک فعالیت در آن رشته وتخصص به عهده شخص است.
  18. مسئولیت وبسایت صرفا در حدود متن این قوانین می باشد وخارج این توافق مسئولیتی برعهده مدیر وبسایت نیست.